Z tréninkového deníku – aneb co se skrývá za pekáčem buchet Wernera Hartmanna?

16. 07. 2018

Werner Hartmann je profesionálním hokejistou, aktuálně působícím v Německu na postu obránce v týmu Moskitos Essen. Je také jedním z nejvýraznějších sportovců týmu Ultimate Sports, který reprezentuje při boxerských zápasech i závodech v crossfitu, který si v posledních letech získává v Česku stále větší oblibu. Je to totiž výborný ukazatel všestrannosti tréninku – otestujete zde svou kondici, sílu, ale i vytrvalost vaší mysli, což jsou atributy, které by měl profesionální sportovec mít a pracovat na nich.

Jak tedy vypadá tréninkový režim Wernera? Na instagramu i jiných sociálních sítích můžeme sledovat jeho aktuální formu, ale ne všichni si dokážeme představit, kolik je za ní práce. Chcete také nahodit letní formu? Vyzpovídali jsme pro vás Wernera a zjišťovali jsme, jak vypadá jeho „normální den“. Můžete se tedy inspirovat a začít makat jako Werner:) výsledky se jistě projeví.

Můj den neboli den s Wehackem

Budíček většinou 5:00, napiju se 250ml čisté vody a připravím věci, pokud jsem to už neudělal den předem. Pak si dám cca v 5:30 s BCAA. Následuje buď ranní session ve Fitparku a nějaký cardio (většinou 20-30 minut) a pak něco pozvedám, nebo boxerský trénink s klukama ať už je to ve Fitparku s Radimem Hlavatým, Vaškem Sivákem, Matějem Kuzníkem nebo Vaškem Mikuláškem – všechno top borci na trénink (boxeři a MMA fighteři).

Pak následuje sprcha a snídaně #2 a to je většinou ovesná kaše s proteinem (hodně bílkovin) a trénink klientů. Denně jich mám cca 3-4. Víc by bylo moc a nemohl bych se plně věnovat sobě a regeneraci.

Dvě hodiny po snídani následuje svačinka a ta je většinou protein + banán nebo jen jedno z toho. Pak většinou jedu domů nebo něco povyřizuju ve městě (pošta, banka, stavím se za mamčou do práce). Jím co 2 hodiny, takže po dalších dvou hodinách od svačiny si dávám oběd a ten je většinou tvořen masem a nějakou přílohou (těstoviny, rýže, brambory).

Po obědě si, pokud to čas dovolí, zdřímnu na 30-60minut a následuje druhá fáze. Záleží, co jsem dělal ráno, od toho se pak odvíjí další trénink. V letošní přípravě jsem požádal moji dlouholetou kamarádku a bývalou přítelkyni Janu Slaninovou o pomoc s výbušností – atletickým tréninkem. A nemůžu si to vynachválit!

Takže po té druhé fázi následuje zase nějaká svačinka banán- jablko- tvaroh, jedu domů, vybalím věci, dám pořádnou večeři, a buď dělám přípravu na další den, nebo některému z klientů tréninkový plán či něco podobného.

Můj den je vesměs stejný den ode dne, ale miluju to a neměnil bych. Suplementy používám pouze BCAA + protein a předtréninkovou pumpu od německé firmy Maxxprosion. Ohledně stravy se nějak nehlídám, snažím se jist malé porce co dvě hodiny, a když zhřeším tak se potrestám na tréninku a přidám víc cardia, nebo tak. Poslouchám své tělo aby vše bylo #BrutalGut.

To je můj lifestyle #NicVicNicMin

WH

Sledujte nás